Guiding Light of You

 



In the crowd of apparitions
I see an angel and that is you

In the state of my loneliness
I see the companion and that is you

In the insufficiency of my being
I see the complement and that is you

At the center of criticism
I see the compliment and that is you

In the state of my madness
I see the ray of joy and that is you

In the dilemma of my thoughts
I see the decision and that is you

In the state of my reverie
I see the beautiful life and that is you

In the escapism from the chaos
I see the celestial light and that is you

In the moment of my blindness
I see the eyes and that is you

In the ocean of my love
I see the lotus and that is you

In the rainy day of my life
I see the spring and that is you

In the sheer wild thoughts in my mind
I feel the peace and that is you

In the midst of absurdities in my heart
I feel the love and that is you.





آپ کی رہنمائی کی روشنی

شاعر: محمد اکرم تحریر: محمد اکرم، سکردو

روپوں کے ہجوم میں

میں ایک فرشتہ کو دیکھ رہا ہوں اور وہ آپ ہیں۔


میری تنہائی کی حالت میں

میں ساتھی کو دیکھ رہا ہوں اور وہ آپ ہیں۔


میرے وجود کی کمی میں

میں تکمیل دیکھ رہا ہوں اور وہ آپ ہیں۔


تنقید کے مرکز میں

میں تعریف دیکھ رہا ہوں اور وہ آپ ہیں۔


میری دیوانگی کی حالت میں

مجھے خوشی کی کرن نظر آ رہی ہے اور وہ آپ ہیں۔


میرے خیالوں کے مخمصے میں

میں فیصلہ دیکھ رہا ہوں اور وہ آپ ہیں۔


میری بے بسی کی حالت میں

میں خوبصورت زندگی دیکھ رہا ہوں اور وہ تم ہو۔


افراتفری سے فرار کی فکر میں

میں آسمانی روشنی دیکھ رہا ہوں اور وہ آپ ہیں۔


میرے اندھے پن کے لمحے میں

میں آنکھیں دیکھتا ہوں اور وہ تم ہو۔


میری محبت کے سمندر میں

میں کمل دیکھ رہا ہوں اور وہ تم ہو


میری زندگی کے برساتی دن میں

میں بہار دیکھ رہا ہوں اور وہ تم ہو


میرے ذہن میں سراسر جنگلی خیالات میں

میں سکون محسوس کرتا ہوں اور وہ آپ ہیں۔


میرے دل میں بیہودگیوں کے بیچ میں

میں محبت محسوس کرتا ہوں اور وہ تم ہو۔



MORE>>

No comments